Samen in een chatgroep zitten met collega ondernemers terwijl onze premier weer een aankondiging op tv deed.
Nog langer de winkel dicht. De chat berichtjes logen er niet om.. verdriet,.. frustratie en soms ook paniek. Maar er was een lichtpuntje, men mag online of telefonische bestellingen aannemen en die bij de deur laten afhalen. Een mogelijkheid voor de ondernemer om in ieder geval omzet te kunnen draaien zodat hij/zij het personeel wat in dienst is kan behouden.En ondernemend Nederland zou niet ondernemend Nederland zijn als er niet gelijk een vraag kwam vanuit de chatgroep kwam.
**Hey, jullie zijn toch een website voor restaurateurs en maaltijdverstrekkers aan het bouwen? Wij : Eh website? Je bedoelt een platform, website met Apps ? Ja, dat klopt. **Die kun je toch zo effe aanpassen? Wij : Lekker kort door de bocht. ( ha ha ha). Retail is een klein beetje anders dan horeca. **Ja, maar hoe lang denk je daar voor nodig te hebben. Wij: Week of 2-3 . Eén week wensen inventariseren wat de minimale wensen zijn. Eén week code aanpassen en debuggen met een mannetje of 5 Eén week infrastuctuur Google Workspace opzetten en Apps uploaden naar Apple en Google. ** dus?En toen ging de telefoon:
** we gaan nu de inventarisatie doenEn de rest is geschiedenis
Getagged afhalen, click & collect, click and collect, click en collect, online winkelen, retail